Thursday, December 8, 2011

Service | Jom edit blog ^____^


Salam ukhwah! ^___^

Hati tengah bersedih sejak kebelakangan neh. Banyak sangat dugaan di akhir sem. Ok ssudah! Takmo sedih-sedih, simpan je dalam hati. Kang ada je yang nangis depan blog. Kalo nak nangis bior nangis dalam hati je, takde sape yang nampak takde sape yang tau takde sape yang kesah. haaaaaaa~  Takde tujukan kat sapa sapa, saja je nak mengarut.. 

Okeh, ada yang cakap, boring laaa blog neh, asal hapdet je, tutorial, asal hapdet pasal blog itu ini. Dah lama kan aku tak story pasal life aku sekarang? Takpe nanti ada masa aku story..

Kali neh, pasal blog lagik, aku nak buat promosi mengedit blog. Senang saja, korang boleh rujuk di SINI atau SINI. heee...

Yang best korang boleh request apa yang korang nak masukkan ke dalam blog. InsyAllah aku akan cuba usahakan mengikut kemampuan aku. Ye la, aku ni bukannya terror sangat kan. Sikit-sikit tu boleh la. Aku tak jamin semua request korang aku akan tunaikan, aku edit sedaya mampu aku menggunakan kudrat aku. ceiii, macam nak g tebas semak kat kandang kambing pulakk.. 

Bayaran, xkesah la apa jenis edit sekali pun hanya RM10 SAHAJA.

Photobucket

Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

aienpokapoka said...

cg , mcm mane nk buat mcm elcome 2 my blog mula2 2h ? boleh tlg buat tuto x ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...