Saturday, December 24, 2011

kenapa tak hapdet????


Assalamualaikum wbt.

Whoaaaa! dah limabelas hari belog tak dihapdet. Apa jadi nie???? Ada gara-gara nak tutup ke?? Haaaa...itu kene tunggu dan lihat. Tapi memang sayangkan kalo nak delete blog ni. Macam-macam kenangan dengan blog haprak neh. Ada pahit manis masin asam garam kehidupan pasal blog ni. Yela, kekadang tu sanggup aku bersengkang mata semata-mata nak tacap blog neh. dah macam-macam rupa blog aku neh jadi. Dan pasal blog ni jugakkk..........erm, takyah la cecite kat sini eh. secret secret. heheheh...

Sepanjang ketidak hapdetan blog aku selama dua minggu lebih kurang neh, macam-macam hal terjadi, memang banyak betul dugaan aku sepanjang dua minggu neh. Nampak macam sekejap je kan dua minggu, tapi selama dua minggu ni jugak, banyakkkk sangat dugaan. Ada yang boleh lupakan dan ada yang tidak. Opss! tak mau tak mau. Mana boleh cecite kat sini maaa....

Hurm, biasala kan hidup memang tak lepas dengan pelbagai dugaan dan cabaran, baru lah ada warna-warni kehidupan. Takdela duk macam tu je, takde perubahan langsung. Kekadang tu kita perlukan perubahan untuk diri sendiri agar kehidupan akan lebih baik pada masa akan datang. InsyAllah.....mudah-mudahan..

Biarlah kehidupan mengajar kita, kerana kehidupanlah kita menjadi dewasa ♥

Sepanjang aku menyepi dari dunia blog ni jugak, masih ada lagi yang ingat blog aku. Ada yang request tuto, ada yang nak buat tempahan dan ada yang tanya, kenapa dah lama takhapdet blog eh?? heheh. Jawapannya, sasaje je..heheh. Anyway, tenks untuk yang masih mengingati blog ni dan masih ada lagi yang berkunjung ke blog ni walaupun blog ni tidak dihapdet. Terima kasihh... (^_~)

Yang request tuto, insyAllah aku akan buat..ada yang nak buat tempahan edit blog tu, sabar lah menunggu ye..

InsyAllah...tak lama lagi akan berakhirnya pengajian ku lebih kurang empat tahun di sini. Sekarang hanya menunggu final exam je. Tu pun dua paper je lagi. Then, tamat lah semua keseksaan aku sebagai pelajar. Fuhh! memang banyak sangat dugaan bergelar sebagai pelajar neh. Alhamdulillah...Tuhan sentiasa memberikan aku kesabaran dan ketabahan dalam mengharungi semua neh. *hahak! tabah kerr?*

Thank You, Allah...
Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...