Monday, January 2, 2012

Salam 2012



Assalamualaikum wbt dan salam ukhwah

Selamat menyambut tahun baru 2012!! *orang lain dah berbakul-bakul dah duk wish tahun baru kut*. Ekceli aku baru tersedar dari lamunan, baru aku sedar, dah masuk 2012 kita ekk? hahah. Kenapakah??

Takdela, memang tak percaya langsung dah masuk 2012. Seminggu dah aku tak amik tahu pasal dunia neh. Macam-macam hal pulak berlaku. haihhh...

Hurm, sekarang dah 2012, bermakna aku pun dah pun masuk duapuluhtigatahun sudah...azam tahun lepas pun aku dah lupa, haiyya! persoalannya, ada ke azam aku tahun lepas. heeee...

Tapi tak kesah la azam apa pun, yang penting kita sentiasa lah perbaiki diri ke arah kebaikan, tak kira lah tahun baru ke, tak tahun baru ke, sentiasa lah berharap dan berdoa agar hidup kita sentiasa diberkati olehNya dalam apa jua pekerjaan, dipanjangkan umur dan semoga kita meningkatkan lagi ketaqwaan kita kepadaNya..InsyAllah, mudah-mudahan..tak semestinya tahun baru je nak pasang azam. ye dak?? hahah. itu pendapat aku je. 

Umur dah masuk 23, blaja pun dah abis, tunggu final exam je. Bermakna selepas neh makin banyak lagi la cabaran yang bakal aku tempuhi. Aku berharap sangat-sangat, semoga cepat-cepat lah tahun 2013.......

sebab banyak sangat benda nak kena setel tahun neh kan? kan? kan?. pasal nak keje apa bila dah abis blaja, pastu pikir pasal bila nak dapat posting? posting kat mana? bila nak kawen?? hoopps! heeeeee =D

Hurm, banyak sangat pulak nak cerita kat sini. Tapi malas pula nak menaip rasanya sebab aku rasa lagi banyak aku menaip lagi banyak aku duk mengarut..

Ok lah, papepun

Selamat tahun baru 2012... (^_~)
Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...