Tuesday, February 18, 2014

It's been a long time since I updated..

Assalamualaikum wbt 

Yes, it's been a long time since I updated my blog..life has been, shall we say, "exciting" the few years and I have neglected my blog..

okeh, xpayah nak orang putis sangat..

Sejak dipostingkan, bukan, sebelum dipostingkan lagi, blog dah mula bersawan. malas kali aku nak hapdet blog. terlalu banyak cerita yang diceritakan. penulisan tak serancak dulu lagi, waktu remaja dulu, sekarang remaja alam lain sudahh.. (:

Kalu nak cerita kehidupan aku, tak banyak yang berubah. dari mula aku berblog, aku pelajar, then habis study aku tanam anggur, kemudian dapat job as a educator..hah! akhirnya kan, cikgu jugak aku nih..kikih..story pasal cikgu di skolah xyah la cite an..secara ringkas aku dipostingkan ke Sabah. ramai orang cakap Sabah best.. tapi there's no place like home kan??

Alhamdulillah..setakat ni boleh lagi la aku hidup di sini. bumi Allah kan, semuanya boleh..cukup makan,cukup pakai,cukup line fon,ada tenet,semua ada kt sini kecuali masakan ibuku..huaaa...cuti bulan 3 balik kampung okeh walaupun seminggu jak cuti.. (:

Orait, cukup setakat ni je..nanti ada masa hapdet lagi..tahun depan..hahaha

till we meet again!
Assalamualaikum (:
Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...