Saturday, May 14, 2016

moga2 istiqamah..

Assalamualaikum wbt
Hi! Long time no see! Sihat x? Alhamdulillah sihat..
Lama dah rasanya tangan ni xgigih menaip entri dlm blog kesayangan. masih sihat walfiat lagi rupanya yer. macam mana i tinggal kan u 2 tahun lalu, mcm ni jgk kan u, xberubah, comel je, kaler pink tu swit swit je..heheh
Almost 2 years kan since i didn't post anything here. almaklumlah kehidupan kita ni semakin matang dah kan? banyak yang dah berubah. dari seorang punya ma abah sehingga sekarang mereka telah dijemput Illahi..minta sedekahkan Al-fatihah untuk mereka..
Actually, since 2 years aku menyepi diri dari dunia blog ni bukan apa, terlalu banyak benda yang terjadi. semuanya bagaikan mimpi. 2 tahun bukannya lama, Allah Maha Kaya, sekelip mata Dia boleh tarik semua nikmat yang kita ada. semuanya pinjaman di atas dunia ini. muka bumi ini milik DIA, jgn lupa tu.
sebelum ni aku banyak kali melupakanNya, jadi Dia uji aku dengan bermacam cara supaya aku lebih dekat denganNya. satu persatu ujian aku terima, aku mudah lupa. sampai satu masa Allah ambil telah ambil 2 insan yang teramat aku sayang. dari situ aku sedar, iman aku tidak kuat. lama aku berfikir, bermuhasabah diri, rupanya ada sesuatu yang Allah nak tunjuk. kini aku cuba bangkit dari semua kekhilafan aku sendiri dengan mendekatkan diri aku kepadaNya. semoga istiqamah. Aminn..
Next update, aku akan cerita semuanya k.....solat maghrib dulu jum!
Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...