Friday, February 17, 2012

lakukan yang terbaik semampu mungkin



Salam jumaat readers!!
^______^

Alhamdulillah.. Hari yang mulia ini maka genaplah setahun empat bulan. Genap apakah itu??? ahhaaaa... tak yah la tau eh. kihkihkih. bikin tertanya-tanya pulak. Memang spesis aku neh kadang-kadang memang suka buat tertanya-tanya. hihihi. ok, nak serius neh! =D

Hurm. manusia, memang kalau boleh sentiasa nak kan yang terbaik. Tak kesah la kan, nak buat baik, mesti nak terbaik. Nak buat jahat pun mesti nak yang terbaik jugak kan. Tapi, terkadang tu apa yang diingini bukan seperti yang diharapkan. Mungkin kita mengharapkan yang terbaik dan kebahagiaan akan sentiasa muncul, namun langit tidak selalu cerah. Pasti ada redup, mendung dan gelapnya.

Sekiranya usaha kecundang di tengah jalan jangan pernah menyalahkan sesiapa termasuk diri sendiri. We plan but Allah decide. So, belajarlah untuk menerima kenyataan. Dugaan datang hanyalah untuk menguji kita sebagai hambaNya. Jika tertanya-tanya kenapa semua ini terjadi terhadap diri kita, jawabnya Sesungguhnya Allah itu Maha Besar

Hahha. Kesebenarnya, saja-saja je nak tulis entri neh, tetiba jari runcing ni ligat menaip. Idea datang dengan spontan. heheh. Tujuan asalnya nak buat entri pasal benda lain, tetiba pulak dah larik tajuk. haiyya. 

Kisah sebenarnya nak menjiwang. Kalo nak tau apa kehe nyer Joyah ni, jom usha SINI....

====> eh eh. salah pulak. tengok SINI la...hihih

HAPPY READING LOVE!
Photobucket

Thanks for your reading love! =D

5 00 orang duk bersembang:

fatin amalina husna said...

hehe..nie mesti relationship dgn sum one..hak3..just guess..

Afaf CyNofa said...

@fatin amalina husna
hahaha ;p

mawar berduri said...

pasal ceritera cinta....tol x??

mawar berduri said...

pasal ceritera cinta...tol x??

Afaf CyNofa said...

@mawar berdurihahaha...betul la tu ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...