Friday, February 17, 2012

.next bintang youtube.


Hai readers!!

Yuna, Najwa Latif, Melda Ahmad merupakan bintang youtube dan sekarang dah gelemores jadik artis giteww. Seterusnya =======> AfafCyNofa kut.......huahuahua.. nak terkencing aku dengar. Suara ibarat katak dipenyet lori. hihihi.. Setakat nak menjerit dengan budak-budak dalam kelas boleh laa cikgu.. =D

Wokeh. Sebelum aku dk merapu lebih panjang lagi. Jom kita tengok bintang youtube yang maybe akan jadik artis jugak. Mana la tau kan, bakat dah ada, rupa paras pun ok, manis je tengok.. Mesti korang kenal kan.. Ainan Tasneem, Tasha Manshahar dan sorang jejaka Syed Shamim.. 


suara manis je macam orangnya. untungla kau dik..... ;p

hurm, suara Tasha ni memang best. dah macam artis dah. 
lelaki yang kat sebelah tu pun boleh tahan jugak ye. suwitt pulak tuh. hihihi. 
*jangan pikir lain pulak, hanya memuji anugerah dari Illahi*

great job dorang neh =D


Photobucket

Thanks for your reading love! =D

4 00 orang duk bersembang:

♥ Cik Zack's said...

syed shamim ! sukaaaaa dye. hehehehe :))

arnissa said...

hye afaf.. kamu di tag.. :)

http://arnissastory.blogspot.com/2012/02/best-photo-contest-by-akinamar.html

Afaf CyNofa said...

@♥ Cik Zack's heeeeee ;D

Afaf CyNofa said...

@arnissaokeee..ad ms i bls yerr.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...