Tuesday, February 14, 2012

add/approve ex gf bf korang..ada bran??


Assalamualaikum n hai readers!
(^____________^)

Setelah seminggu lebih tehapdet jugak blog ni kan.. Ingatkan bulan depan baru nak hapdet..hihihi...Tadi tetiba rasa nak hapdet blog. 

Hurm, lupakan pasal update blog tuh sebab aku nak tanya ni... 

Ada sapa-sapa tak yang pernah cuba add fb ex gf bf korang? haaaa....ada brann??? hahaha.. mesti ada kan? ni mesti nak stalk atau kacau-kacau ex gf bf korang ni.. Jangan buat jahat, tak baik.. Yang lepas tu biar je lah.. Bf korang pun sudah memilih kamu dan bukan dia.. Setiap kejadian tu ada sebab dan hikmahnya..
Ekceli aku penah la terrr add ex gf bf aku. Tak tersengaja hokeh! tapi dia tak approve pun. heee...Kadang-kadang aku rasa gilak jugak aku neh. Tapi sumpah, niat aku baik, aku saja je nak tengok2, takde niat nak kacau atau buat jahat... ^___________^. 

Sebaliknya, bagaimana pulak kalau gf ex bf korang yang add fb kamu? ada bran nak approve tak?? hahah.. Kalo kamu approve bermakna kamu sememangnya betul-betul dah terima kenyataan bahawa jodoh kamu bukan dengan ex kamu tuh. Dan kamu berani berdepan dengan sesapa pun walau kamu menganggap orang tu adalah musuh kamu..

Kalo sebaliknya, mungkin kamu tak nak punya apa-apa kaitan dengan ex bf kamu tuh. Erm, mungkin kamu dah pun boleh terima kenyataan atau mungkin tak. Atau mungkin kamu benci bila melihat orang yang telah merampas kebahagiaan kamu sebelum ni atau mungkin kamu benci melihat ex bf kamu dengan gf barunya. *erk, banyak pulak atau*

Apa pun semua ni terpulang pada diri masing-masing. Hati orang, bukan mudah untuk melupakan kesakitan yang pernah dirasai. ye dak?? heeee...

Cakap sendiri mau ingat laa..kalo terjadi kat batang hidung sdiri baru tau! 

Segala yang terjadi ada hikmahnya. Sekiranya hubungan putus di tengah jalan mungkin Tuhan ingin memberikan yang terbaik. Mungkin orang itu yang terbaik untuk orang lain, bukan untuk kita sebab Tuhan telah menentukan siapa yang terbaik untuk kita.. Jangan pernah menyalahkan sesiapa, Jodoh itu rahsia Allah, jangan pernah meragui kehendakNya ~♥


Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...