Thursday, October 6, 2011

Tutorial: Download font yang comel.



Assalamualaikum dan selamat petang.

yaw! sekembalinya saya di sini menaip entri untuk disantap. nganga~ erm, lapor la pulak. sejak kebelakangan nie asik lapow jep (^_~)

Ok. sebelum aku start mencarut ayat keling aku. baik aku kembali ke tajuk entri aku. em, kat sini aku ada nak share-share sikit. sasape yang dah rasa bosan dan muak ngan font-font yang ada dalam PC korang tuh
boleh download


haaa...sekarang aku tunjuk cara nak download and install pulak
check it out bebeh!

1. mula-mula download lu. contohnya

tekan kat download tu.

2. open file dan extract kat mana-mana folder.

3. dah extract tu maka keluar la ia.. jeng jeng! *tetiba terexcited*


4.klik install

5. macam tak caya kan dah install. kejap je nak install tu.
nak tau berjaya atau tak, bukak microsoft world dan check.


adios!
(^_~) 
*suka pulak buat bentuk muka neh, ngeee*

Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...