Thursday, October 6, 2011

.eauww! gediks nye.



Halop!

Sory, tajuk entri agak tidak sopan sekali. 
dan aku tidak maksudkan sasape yang *gediks* tu.
sebab orang yang aku maksudkan itu adalah................
aku sdiri. nganga~

ceritanya begini. 
tadi ada la aku rasa macam nak blogwalking kat blog sdiri pulak.
baca entri-entri dulu kala.

pastu
*jap, nak tanya. penah tak korang rasa menyampah bila baca entri sdiri?*

sambung balik. 
tetiba rasa nak muntah pulak baca entri lama aku.
ayat gediks, ayat gatal, ayat keling, ayat menyampah, semua ada
haa...korang jangan nak baca pulak. keh keh
dulu tu masih lagi pra matang berbelog. *sekarang dah matang kah?*
 baru excited ada blog sdiri aku kata.


k lah. abis cerita dah.

k bai!
(^_~)

Thanks for your reading love! =D

5 00 orang duk bersembang:

aque said...

penah bace 2 3 kali juge la dalam tahun ni... lepas bace gelak macam haram..... muahahaha

Afaf CyNofa said...

@aque
hahah..tu la kan..

Picoz Shupalula. said...

hahaha. perkara biase

Iwanski said...

hee.. tak la gediks sgt..

lilydamia said...

normal lah sis ...entri gedik2 tu...fitrah wanita dilahirkan menggedik2 ...tak depan umum pon...tengok macam saya depan laki terus menggedik....fitrah sis wanita gedik...gedik di entri sikit je tu gediknya....gedik depan suami...ayooooooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...