Wednesday, June 8, 2011

terkadang langit tak selalu cerah.

Hye uolls!!

Assalaaaaaamualaikum! haaa,anda sihat2 tak? Sekarang da pertengahan tahun, da 8hb6. Kejap je ase, xlama ag da nak abes cuti skolah. Bermakna cuti aku pun xlama lagi dah nak abes dan kesibukan aku akan bermula lah ye. ye, aku tau kerja kerja yang berlonggokkan sedang menunggu aku. diharapkan bile aku kembali praktikal ni semuanya akan berjalan dengan lancar. ameen. 

Tapi nak gie tau memang aku happy tersangatlaah sepanjang kecutian aku. heee...dah la aku ni memang angau dah, sekarang neh dah makin angau pulak ase sejak cuti ney.hek. pasal ape? paham2 sdiri la yep. malaih nak cite. kalo xpaham tok sah duk paham. buat2 tak tau jah. bio aku jo yang paham. paham dak? heee.

Ok la,pagi ni ade la besties aku dk mengadu, die sedih. pasal ape aku tak tau. tak sempat ag nak bercerita. Untuk kawan aku tu, tabahkan hati ok! jangan sedih2. biase la hidup ni, macam langit. Terkadang tu langit pun pandai nak nangis jugak. bahkan lagi teruk dari ape yang kite sangkakan. sampai ade kilat petir guruh gemuruh. matahari pun tak nampak langsung. tapi kite tak tau disebalik ni semua Tuhan akan berikan pelangi yang sungguh indah. yang penting bagaimana kite nak hadapi semua tu dengan tabah dan sabar. ecececece, sejak bile lok aku jadik macam ni neh. hik.



Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

Adzrien Shoppe said...

dah nak habis cuti sekolah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...