Thursday, June 9, 2011

Tafsir mimpi anda..

Halloop!!

Kepagian semua ya. Amacam ketidoran anda semalam? bahgia? hahahah. Malangnya bukan aku yang bahgia tu.hohoh. 

Em, nak tanya ni, penah korang ternampak ke, saje2 nak nampak ke, menampak ke, seekor ular sawa? bukan ular sawa yang biase2 nie. Bukan warna hitam ke kuning ke. tapi ular sawa batiknya warna merah. Siyes! Memang aku orang yang paling tak suka tengok binatang2 yang panjang2 yang suke berbelit belit, binatang yang banyak kaki. Tapi itulah, semalam aku kene kejar ngan menatang neh sampai masuk umah. Yang pelik ajaibnye, bile ular ni masuk umah menatang ni duk diam diam lak. Kitorang satu umah berhempas pulas nak halau, tapi tak nak kuar2, nampak jinak lak. gie dekat2 pun menatang tu buat dekk je. Buat tak tau. aiseh, menatang ni kene sampuk ke hape. Agaks lame gak la ular tu duk lam umah. Pastu tetibe tengok dk atas katil. bukan ular tuh la. Aku yang duk atas katil. Rupa-rupanya aku mimpi mak oii. hik. tapi aku rase macam betul-betul ular tu masuk lam umah. 

Orang kata, kalo mimpi ular masuk umah ade orang berhajat besar nak datang umah. Hajat ape tak tau lah. Kata orang lagi maybe ade yang nak masuk meminang. heee. Ade orang nak masuk minang aku keh? Kalo ye, aku dah tau sape. hik. Tapi tu semua mimpi je, mainan tido. Tak leh nak percaya gak. Memang terkadang tu ade mimpi yang betul2 terjadi. 

Aku adelah mencari hal-hal yang berkaitan ngan mimpi ni. nak bace boleh tekan SINI

Okeh. bai!


Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...