Wednesday, June 8, 2011

sayang kamoo!

Assalamualaikum..

Udah lame asenye tak aktif berbelog kan. Kalo dulu asal on je laptop terus berbelog. Ade2 je idea lam otak ni nk muntah kt belog. Mase terluang pun banyak walau ad terkadang tu mase tak terluang tapi still lagi buat2 terluang mase nak hapdet belog. Even xde mood pn still lg leh berbelog. Tapi sekarang tak kan? Rindu gile asenya nak aktif2 cam dulu duluu..ala dulu dulu tu, time hantu kak limah ngah hot2.hik *macam dah berjaman sgt kan?padahal bru sbulan je kut*. 

Dulu kalo duapulohempatjam dk ngadap belog sampai berkarat2 kuku dk menaip ade aku kesah. Memang gigih lah. Memang syok hapdet belog dengan bermacam macam idea yg tak penah2 nak kering pastu ade orang bace entri sambil cakap best la entri neh..memang puas hati kan?

Setelah tak sekian lame aku kurang mengaktifkan diri berbelog neh, tetibe arini datang angin laut sulu nak sambung berbelog.hik. macam2 hal dah berlaku n aku xsempat nak kongsi2 kt belog neh. Ade tu ade,tapi biase2 ajeh,aku hapdet entri pn terkadang tu nak cepat2, terkadang tu ase cam tak reti laks nak tulis hape. Ce try tgk kt intai intai kat sebelah tepi tuh, bulan mei tiga entry jeh. Biasenye lam sbulan tu aku leh taip entry sampai tigapuloh gua cakap lu.eceh. blogger len taip entry sampai tigaratus sebulan tak kecoh cam aku p0n.hik. saje je nak panjangkan entri aku neh,bior korang penat nak bace.hehek.

Manyak sangat cite aku nak kongsi neh.tapi kalo aku taip semua cecite aku kang korang gaks penat nak bace.gie pung mukan semua yang aku cite orang nak bace kan.macam aku,kalo bace cite yang panjang2 sikit,sikit2 aku skip,sikit2 aku skip.aiseh.terpanjang lagik.hek.

Em,nak mulakan ngan cite ape eh? Okeh2,rileks der….nanti aku hapdet lain punye entri okaih?heee……see u!!
 
daaa!!!

 (ekceli tajuk entri tuh xde kaitan pun ngan cite aku kat ats tu.hik)

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...