Monday, April 4, 2011

Otak dah kering nak hapdet blog ke??



Assalamualaikum dan salam bersejahtera semua..

Ehem! agaks jarang aku menghapdet blog sekarang neh ye. haa!! bukan dah kekontangan xdek idea ok. cume bermalasan dua tiga ari neh nk berblog. almaklumlah, musim mengawan katakan. ops!! salah2. musim menghantar semua asaimen2 dan alhamdulillah, semuanya dah setel. tinggal nak siapkan proposal je lagi. Minggu lepas laks lappy rosak disebabkan kecuaian aku sdirik. hoh, meh nak pesan sikit, kalo ade sape2 yang anta link melalui emel anda yang tidak diketahui apakah kebende itu, jgn sesekali gatal nak tekan link tuh. aku dah serik terkena sekali. terus lappy aku terkena spyware. malangnya, menatang tu xleh nak buang dr lappy ak n terpaksa format blk aku nye lappy. so, sila berhati-hati ye. maybe link tu merupakan dr sape2 yg cube nak test dorang punye virus, pastu orang lain yang kene. awas ye! dan aku memang bengang gile ngan orang yg anta virus tuh. bangang tul! marah nie..saba saba..


Okeh. untuk semua para bloger2.
teruskan berblog ok.
keep blogging!



*eceli. aku xdek idea nak taip ape neh*
kirenye otak aku xkering ag la eh sebab leh lagi taip entry neh.
ni pun kire hapdet blog jgk kan? eheee
huhuh.


Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

Ihsan Arifin said...

haha "saje nak mencapap" x bule blah ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...