Friday, March 18, 2011

Episod 2: Takdir Lukisan

Hye!!

harini kite tengok episod 2 tentang lukisan..
erk. walaupun agak buruk, tapi bole lagi la nak dibaca tu. 
biase la kan baru2 belajar...huh.
but pic kali nie lagi ok la dari episod 1. haa!! dah tengok lum kisah episod 1??

episod bermula..

satu petang yang nak cakap panas tu tak la, ade la redup redup sikit.
kire suasana tenang. cool.... 
*kalo ase xleh nak dapat feel tu, buat buat hangguk je lah ye.. amek hati aku neh. heheh*
paham ke idak??

ok2

semakin hari cinta minah dan mamat makin berkembang macam idong si minah
dan semakin memboyot macam perot si mamat.hahah!
*sila buat2 nampak part perot si mamat..ngeh3 =D*



typing error*dah lame eh kite couple.......


wah wah! blushing blushing..saat ni si minah rase nak g terjun longkang belakang
kedai mak temah senget.
*mule menampakkan kegedikkan si minah*



si mamat telah memblurr kan si minah yg sememang nye dah blurr.


phew~~


..to be continue..


sekian..

Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

.::cintabungablogspot::. said...

dtg balas salam kunjungan, heheh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...