Saturday, March 19, 2011

Saya join bloglist Yuyu Zulaikha

Hentam saje laa..

bukan mau cari populariti. 
*sebab aku da tau aku memang da popular*kuam kuam kuam..ok,saje gurau*
bukau mau cari ramai follower yang beribu riban
*sebab bukan semua follower pn aku slalu review* eheee...
tapi kalo orang review tinggal tapak kaki, ak review balik.
kalo nak follow follow tu blh jek..ehee..
kalo orang tu follow aku, aku follow balik lah. adil kan?
bukan mau kejar trafik situ sana sini
cukup saje kalo ade yang sudi jenguk jenguk blog neh.
time kasih ya!
aku cume mau cari cerita yang memberi aku
hiburan, pengalaman, pengajaran, panduan hidup
itu da cukup bagi aku. *wah! macam nak touching kan?*

dan kali nie, aku hentam saje laa..
nak gaks try join bloglist si gadis rabbit yg tiut tiut neh. heee ;p


nak join, hentam saje banner cik yuyu tue..
*tu pun kalo sempat laa*



daa!


Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...