Friday, February 25, 2011

Kontes Muka Paling Masam

Dasat dasat..

Memang aku nie boleh dicop sorang yang tamak haloba. he he he*gelak jahat*. tengok baru kemarin aku da juin kontes, arini nak juin kontes lagi. bukan ke dasat tuh? eh, tamak haloba lagi sesuai. aisehh..Ok2, malas nak taip panjang2. kontes ni dianjurkan oleh cik shida kite. nak tengok muke die yang macam tuh?

nah! ni cik shida
Photobucket
nak juin?? tekan je banner tu.
sebelum tu, baca syarat lu.

1. buat tajuk entri korang SAMA cam tajuk kontes ni

2. LETAK BANNER kat atas ni bersama2 entri korang (bersama GAMBAR MASAM KORANG) tu nanti DAN LINKn ke belong aku "www.kushidakushi.blogspot.com"

3. WAJIB follow belog aku ni bagi memudahkan korang tau perkembangan kontes ni DANbelog MOMOK TOMOK coz, momok ni yang akan mengadili kontes ni... =)

4. LETAK LINK ENTRI korang kat ruangan komen entry kontest ni...ok =)

5. penyertaan terbuka kepada SEMUA BLOGGER tak kira lelaki atau perempuan.

6. kontes ni akan start pada hari ini 8 February 2011 dan berakhir pada 29 Mac 2011.








dan gambar yang aku pertaruhkan ialah








jeng jeng !



ini anak aku. eh! anak sedara aku. muhammad haziq. comel kan?? he he he
nak letak gambar sdiri xde sebab semua gambar2 aku semuanya senyum2. heheh.



Ok. silalah juin ya! he he he *gelak menggediks*



Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...