Wednesday, February 23, 2011

Heliza ni comel laa...

Hey uolls.

ni entri ke3 aku untuk hari neh.*perlu ke aku g tau??*waaa!! arini memang banyak masa terluang untuk diluangkan walaupunsepatutnya masa2 terluang aku tu tak diluangkan untuk bende2 yang xpatut aku luangkan sebab aku memang suke bazirkan masa2 aku yangterluang sampai lah aku sdiri xtau nak buat apa ngan masa aku yang terluang itu. fuhh! semput aku taip entri neh. xpe2, belajar tahan nafas sikit, kan nak jadik artis cam heliza. hah?? berangan nak mampos. sore cam katak kene penyet lori balak yang dah separa uzur nak kene antar kat kedai besi buruk. eceh. kang dah panjang entri aku neh.

Ok2. jangan layan kemerapuan aku tuh. heliza. penah dengar kan nama nie? alaa, heliza yang comel2 tu, mata bulat2 tu. macam aku. ceh, tui!*sumpah aku tipu* bebenornye aku nak kongsi satu video lagu heliza yg cute tuh.
memang comel lah tengok heliza dalam video neh! nk tengokk? j0m !!


Cuma Kamu- Heliza

T__T

Thanks for your reading love! =D

4 00 orang duk bersembang:

sharifahzakiah said...

macam muka anda laa . ke heliza mcm anda ? hik3

salam perkenalan ^^

niesz said...

hehehe..cian kat die..xde org nak layan die..

cikgu mata coklat said...

sharifahzakiah: hahah. awk buat sy tergelak lagi kembang lah..mn ad macam la, die comel lagi dr sy neh..heheh ;p

niesz: a'ah, cian kn? video ni mmg klakar plus comel.. ;p

cik_hani said...

uwarghhh mata kita sepet lah..jeles lah..sob3 ;((
nway salam ziarah..bw here =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...