Wednesday, January 26, 2011

Memanusiakan Manusia

Memanusiakan manusia??
jom kita tengok ape cer ngan tajuk entry aku kali ni
...

 pagi ni ada la tergerak hati aku nak usha2 myMetro jap 
*setelah sekelian lama aku xbelek2 paper*
pastu tetiba ada statement yang sangat2 buatkan aku tersentap tiba2
*ceh,ayat skema k0t*

"Tikam bayi baru lahir"

APA KES NI???
ok. kesnya sorang ibu muda yang sanggup tikam bertubi-tubi anak yang baru dilahirkan dari perut dia sendiri. ni orang panggil manusia ke?? ye. memang la manusia, tapi BUKAN bersifatkan manusia. betul la, ada orang cakap di kalangan binatang xde manusia, tapi di kalangan manusia ada yg binatang. maaf kalau statement aku agak kurang sopan. kalau korang nak tau dengan lebih lanjut lagi boleh rajin2kan diri usha kat sini
...

berbalik pada tajuk entry aku, "MEMANUSIAKAN MANUSIA".
*memang la, xkan nak memanusiakan patung lak*. 

kenapa perlu memanusiakan manusia? 
korang pikir la sdiri.
heheheheheh

Assalamualaikum.

Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

NOOR FATIN said...

ya allah, apa salah baby tu..sampainya hati. ramai lagi yang tak de anak. senang2 je dia nak tikam2 anak dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...