Thursday, January 27, 2011

Cerita pendek

Cerita apa nie?

Ok, ini cerita pendek,aku malas nak karang panjang2 arini. bukan xde mood tau. arini mood aku sedang2, xpanas, xsejuk. em,suam2 kuku orang cakap. heheh =D
ini cerita aku dan dia.
satu hari tu*dah lama dah,aku pun xingat bile*
dialognye lebih kureng macam ni la

dia: awak, tau tak sebab ape kita leh kenal?
aku: emmm.............siyes,time ni memang aku blur*
beberapa saat kemudian aku jawab 
:: em, facebook k0t, n kebetulan awak kan kawan ngan dayah, n saya pun kawan dayah gak. ha,sebab tu   la.*dayah tu kawan skolah aku dulu n satu kampung ngan die*
dia: tak,saya xrasa cam tu.
aku: habis tu?
dia: kite kenal sebab TAKDIR.

PANG !! 
terus aku jadi blurr sekali lagi. phew~~

:)

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...