Tuesday, April 23, 2013

a little bit me ♥



Hallo uollssss

orang kalau buat baik dgn aku 10x kali aku akan buat baik
tapiii..kalu sekali orang tu buat jahat, 100x kali aku boleh buat jahat..
tapi takdela jahat sangat aku nie..
orang sindir2 kita takkan nak senyap kan
depend on situation la..

alhamdulillah, setakat ni takde la sampai nak tarik2 rambut.
cuma bidas mulut2 je..aku tau maybe ad yg pernah terasa dgn kata2 aku..
yes, kadang2 aku jenis yg tak banyak cakap.
sbbnya aku takut if aku banyak cakap, memang akan ada yang terasa
so, lebih baik aku xbanyak cakap kan?

tapi kalo dh lebih2, siapa tak boleh tahan kan?
best jugak boleh main perang2 mulut ni..

kawan2 yang rapat dengan aku, tahu lah aku macam mana..
family aku, lagi la faham perangai aku macam mana
adik aku memang slalu kena bidas..
bukan apa, adik aku tu memang nakal gila2..
aku sebagai kakak, tak salah nk tegur sikit2 kan..


cakap banyak2 pn tak guna jugak..
kesimpulannya
||
||


till we meet again darlsss
daaa :D

Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...