Saturday, January 28, 2012

merapik seorang penganggur di hari sabtu.


Assalamualaikum wbt. dan salam semua (^_~)

Hari neh memang indah. Rasa tenang kut. Tapi hati sedih. hahahah. Sedih tapi gelak pulak dah. *sah, memang sewel lapanpuluhbatu*. Pukul 3pagi tadi my sis dan keluarga dah bertolak pulang ke Banting, hope dorang selamat sampai.. Sunyi pulak rumah neh, adehhh... *mulalah lah nak layan perasaan leleh aku neh*

Dengan segala hormatnya aku sekarang neh adalah seorang penganggur. wawaa... Betapa tak best langsung duk rumah! Baru dua minggu, tapi dah rasa macam duaratus minggu. Dah tak nak jadi penganggur, gie la cari kerja kan?? Memang aku dah cari pun, sekarang tengah tunggu kerja datang la ni. Ni lah baru orang panggil penganggur yang terhormat. Tunggu kerja datang bergolek depan mata sambil sedut siput sedut *ok, takde kaitan dengan siput sedut*

Perasaan aku sekarang, kalo ada orang nak upah aku tebas semak samun pun aku sanggup..Tapi kadang-kadang kan, rasa macam best jugak kan goyang kaki sambil sedut siput sedut kat rumah jeh. heeeeeeeeee x_______x. 

pssstt...nak mintak tolong sikit. Tolong tekan SINI jap..tenkiu darling.. ^_^

Photobucket

Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

baein said...

kita mmg pengganggur terhormat pe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...