Wednesday, November 2, 2011

Download: Adobe Photoshop CS4 Portable



Salam semua!!

Kali neh dah ke berapa ratus kali dah aku tukar header. yeye je ratus kali kan. Tapi aku ni memang jenis suka tukar-tukar, cepat bosan kalo buat sesuatu. Haaa, tapi bukan tukar pakwe ok! Sorang tu jeh aku hada, takde yang lain dah sampai bila-bila. *macam dia jeh ada pakwe* wuwuuu...tetiba entri bertukar jadi jiwang pulakk dahhh.

Okeh, harini aku nak ajar macam mana nak download  Adobe Photoshop CS4 Portable. Sekarang orang dah guna photoshop ke 5-6-7-8 bla blaa dahh, lambat bebeno aku ni yep. Tadi ada la aku cari yang terkini, tapi dia punya saiz tu makk oii, banyak sangat, nak tunggu download, entah ke berapa jam baru siap, lagi-lagi kalo guna berukbeng. Tapi tak tau kot kot ada saiz yang kecik lagik.

Nak download?? Klik link kat bawah ni dulu ok..

Adobe Photoshop CS4 Portable.

1. Akan keluar page mediafire. Pastu kamu klik link download kat page tuh. Pastu tunggu la kamu sampai abis download. *lebih kurang sejam jugak la aku tunggu benda alah ni abis download*

2. Dah siap download tu, macam biasa, install. Tau kan? Kena ada WinRAR baru boleh install sebab lepas download kena attach dia punya file dulu.

3. Lepas abis install tuh, bukak file photoshop. Macam ni kan?



Ok, kamu klik je icon Ps yang warna biru tuh. Pastu akan keluar License Agreement seperti di bawah


Tekan Accept. Dan tunggu la cepat atau lambat photoshop akan keluar.


4. Tu je, dah boleh guna dahh..

Kat bawah neh ada link lain yang kamu boleh download.
Portable Adobe Photoshop 8 CS 
Yang neh saiznya kurang sikit berbanding photoshop di atas tu. Aku baru jumpa tadi ^_^

*sebelum tu, boleh tengok Tutorial: Header transparent*

adios!
Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...