Saturday, November 26, 2011

ARTIS | sebelum dan selepas



Salam readers!
^_^

Haaa...dah berkurun lamanya aku simpan satu email dari kakak aku neh. Gambar pun dah macam kerang basi empat puluh taun. Kucing aku pun tak beranak lagik. ok, aku merapu. Sekarang moh kita usha gambar artis-artis jaman duhulu dan sekarang. Jom!

amboii, makin botakk...haha, jangan marah naa...tapi lu manyak hensem maa..hahah!


 
makin pelik pulak aku tengok. aisehh...

haaa! yang neh lagi lah dasat, siap jadik hero lagi. muahaha.

 
aihhh....makin jambu pulak aku tengok.

hurm, no coment..nampak lain sangat....wuwuuu...

    
yang neh pulak. dah la comel, makin comel seratus kali ganda pulak aku tengok.
lagi cute lagi sedap mata memandang. Alhamdulillah.....

ok lah, chiaow!

Thanks for your reading love! =D

6 00 orang duk bersembang:

Hanis Nizam said...

Ya Allah , gemoknya Dafi. Hihi

Misz Nuriz said...

jgn x taw..
artis paling femes tu
gambo bwh skali tu..hu3

Afaf CyNofa said...

@Hanis Nizam
a'ah..dafi memang gemuk pn dulu..

Afaf CyNofa said...

@Misz Nuriz
a'ah..kei? baru nk oyak..hahah!

Ieyra SuRaYaA said...

Heliza comel :)

Afaf CyNofa said...

@Ieyra SuRaYaA
memang comel ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...