Thursday, November 3, 2011

.ala ala jamboo gitewww.....



Salam semua!!

Nak buat entri ringkas je neh. Kenapa pompuan neh fanatik sangat dengan warna pink?? Kalo kamu perasan blogger pompuan neh tak sah kalo tak letak warna pink. Memang la ada yang tak guna warna pink, tapi mostly memang suka pink, walau seciput. Contoh paling dekat, blog aku. Tapi aku takde la fanatik sangat macam gambar di bawah neh..wuwuuu..

alalalalal~ suwit nyer....

Warna pink dianggap feminin oleh kebanyakan orang. Sampaikan insan bergelar lelaki neh, takut nak mendekati warna pink contohnya memakai baju warna pink atau pakai beg warna pink. Tapi ada je kan lelaki yang berani mencuba memakai baju pink. Hurm, sweet pe kalo laki pakai baju kaler pink. ala ala jamboo giteww....Tapi jangan pilih warna yang terang-terang, pilih warna yang soft. Ekceli pada yang tak tau, warna pink adalah warna kesukaan Nabi Muhammad s.a.w.

Disebabkan warnanya yang menarik dan nampak ceria sudah tentu kalo si pemakainya dapat mencuri hati jejaka-jejaka diluar sana yang memang pantang nampak pompuan yang suwit suwit mulalah nak naik minyak. Yang pompuan lak mula nak jual minyak. haaaaa. Ni aku bagi contohnya je. Takde kaitan sama ada yang hidup atau yang mati. 


Menurut Dr. HM Tuah Iskandar Al-Haj, warna pink adalah warna syahwat. Haaaa!! jangan nak pikir lain pulak. Memang la secara logik akalnya, kalo sebut syahwat ni sudah tentu berkait dengan ghairah atau lebih jelas s*** \malas nak disebut/. Tapi maksud aku di sini adalah dari segi semangat. Warna pink juga akan menaikkan semangat pada si pemakainya. Kalo tak percaya, sesapa yang pakai baju warna pink mesti nampak ceria kan? Ye dak??

Ok lah, banyak bebeno pulak nak bagi tau kan? Setakat ni je lah entri ringkas aku neh yang sudah tak berapa nak ringkas dahh..

bai!

Photobucket

Thanks for your reading love! =D

2 00 orang duk bersembang:

lisa min said...

disebabkan tak ramai laki brani pakai kaler pink, bile ad laki yang pakai nampak sweet sangat. haha.

♥ sitifarhana ♥ said...

pink selalu dikaitkn dgn ppuan..tapi kalau lelaki pakai pink pon kdg2 suwet jgk..btw,i love pink..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...