Sunday, October 2, 2011

.damn!.

Salam.

2 oktober, jam 3.13 pagi entri ini ditulis.

DAMN!!
aku still takleh nak pejam mata.
tergolek situ tergolek sini
teguling-guling
dah macam tenggiling nak bertelur dah.
*soklan cepumas. tenggling beranak or bertelur?*
sape leh jawab tepuk tangan untuk diri sendiri. ngeeee

memang hati aku tak tenang malam nie
jiwa ni bergelora macam tsunami laut cina selatan
kalo boleh aku redah laut cina selatan sampai sarawak, sekarang jugak aku gie.
sebab apa, toksah tanya.
tapi
.
.
.
.
ada yang menemani aku saat jiwa aku tak tenang.
haaa....tereng teng teng!
hantu ka? toyol ka?
haip! buat meromang bulu tengkuk jep time2 neh.
T_________T

aku terima satu photo dari besties aku yang jugak tak dapat nak lelap mata
macam aku.

BFF forever.
kau hadir disaat jiwa aku bergelora.
dan jiwa aku dah tak bergelora macam tsunami lagi.
tak jadi dah nak redah laut cina selatan. nganga~
sebab hujan turun dengan lobatnya.
hua hua hua

niway, tenks fren!

*jam 3.39 pagi, entri ni siap untuk di post.
saat ni jugak hujan turun berderai seperti hatiku T__T

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...