Sunday, September 11, 2011

welcome back!

Assalamualaikum!

Hye!

Banyak benda an aku dah ketinggalan lam dunia berbelog. dua bulan yang lepas aku ada post entri terakhir. hurm, masa tu emosi sedikit terganggu. bile dah dua bulan lebih, emosi aku dah tak diganggu oleh perkara yang telah menyebabkan aku pengsan sikijap berbelog, aku ase sekarang tibalah masa utk aku aktif balik berbelog. alaaaaa.......aritu hajat hangat hangat taik ayam jek. tp aku ada cakap mungkin aku akan terminate sikijap berbelog atau mungkin untuk selama-lamanya. akhirnya pilihan aku ialah nk berbelog kembali. 

Ok laa, dalam masa dua bulan aku pengsan dalam berbelog banyak perkara yang dah berlaku dan ta sempat aku cecite kat sini. ta nak cite bebanyak la eh. sikit sikit je la eh. 

tamatnya zaman praktikal di smk long gafar selama 4 tahun bulan.

students and i.
 4 akaun

4 sains 1


engagement day.


oopps!!!
my bff punye lah..

kami semua pun memang comel.
muahahaha!

.
.
.
.
.
.
.

 and the last one,
the last man in my life

.mohd ikhwan hafiz.
~since October, 17 2010 until now n forever~



okes, nk cuci cuci blog sikijap.
bye!



Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...