Monday, September 19, 2011

.malam yang tersangat panjang.

Hai!

Malam ni terasa terrrsangat lah panjang. menunggu seseorang yang tidak muncul-muncul. Betulah orang cakap, penantian satu penyeksaan. So, sambil duk tunggu menunggu baeklah buat sesuatu yang tidak membuatkan aku terasa sedang menunggu. ok, aku mengarut.

Sepanjang kemenugguan aku di kamar yang agaks sunyi lagi sepi, aku berjaya menyiapkan jahitan manik baju raya aku yang taun lepas. Aku ulang lagi baju raya taun lepas ok. Yela, taun lepas mana aku pandai lagi nak jait manik, stat taun neh aku jadi rajin plak. Ini adalah pengaruh dari kaklong aku yang dk bising-bising suh tolong dia abeskan tempahan jahitan manek raya aritu. Tetiba lak aku pemurah hati nak tolong. tup tup, best jugak kalo leh jahit manik untuk diri sdiri. So, aku try. dann hasilnya......................................sampai sekarang belum siap-siap. muahahaha.

separuh masak.
antara hasilan dari tangan aku yang tak berseni.
kalo ada sape2 yang nak tempah ngan aku, pikir 99kali
kali yang ke100, kompem cancel.



.......................masih menunggu


Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...