Tuesday, September 20, 2011

.don't forget to smile.

Semalam my fren told me 'jangan pikir2 sangat, esok happy2 kan diri, ada apa-apa msj ok.' Thanks fren, I will. So, semoga harini lebih dari semalam, hopefully. Tak kira apa yang berlaku jangan toleh ke belakang. Jadikan kesilapan yang berlaku sebagai pengajaran untuk kemudian hari. Sekalipun apa yang berlaku amat bermakna untuk hidup kita, pasti ada lagi yang amat bermakna. Hidup ini ibarat roda, berpusing tanpa penghujung *ada la jugak tang nak berhenti tu kejap*

Kadang-kadang memang susah untuk lupakan sesuatu tapi itu semua bergantung kepada diri sendiri. Jangan fikirkan apa yang berlaku akan membuatkan kita seorang yang gagal, tapi berfikirlah dengan waras. Setiap kejadian yang berlaku ada hikmahnya. It's all about fate, everything happens for a reason. And when fate happens look for the good in it as it is there.

Seperti pasangan-pasangan yang sedang bercinta pasti ada pasang surutnya. *tetiba lak kuar cite neh* Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula manusia kan. Kalo ada yang terguris tu pasti ada sebabnya, salah dia atau salah kita, cuba betulkan balik. Masing-masing ada kelemahan. Baik buruk terima seadanya, asalkan ia adalah yang terbaik untuk diri sendiri dan pasangan.

Maap lah, terskema sikit pagi2 neh. Mood swing2~


All i am, all i'll be in this world is loving you..


Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

Misz Nuriz said...

waduh2, lama sungguh tak ke sini..
baru ada kesempatan nie..
hmm, menarik.. dgn segala-galanya baru..
semangat berblogging pun baru la yea???
anyway, selamat kembali afaf cynofa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...