Friday, April 8, 2011

Kenapa fesbuk aku jadi ceni??

Koranggg !!!!!!!


penah tak bile nak bukak fesbuk korang jadi ceni


 ACCOUNT TEMPORARILLY UNAVAILABLE !!


pastu kalo orang lain bukak jadi ceni

THERE NO MORE POST TO SHOW !! 


ape yang sedang berlaku neh??
naseb bende neh hanya seketika.
tapi banyak kali gaks laa terjadi.


dannnn


kalo tetibe

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

YOUR ACCOUNT IS UNAVAILABLE!!!



uwaaaa !!!!!!

saye saman  Mark Zuckerberg satu juta!
tau tak betapa pentingnya fesbuk bagi aku??
hari hari aku diceriakan oleh fesbuk tau tak!
eceh.


alaaa...gimik je tu nak saman Mark Zuckerberg satu juta..hik..
*xmati pong kalo xdek fesbuk. bole je nak idup*
kecoh ah!



Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

Miss Tira said...

Baru nak cakap nasib baik kamu cakap sendiri yang tulisan belah bawah tu. Hahaha. Benda ni pernah berlaku pada Tira. Tapi sekarang Tira dah kurang ber FB. Sebab bosanlah. Memblog lagi baik. Dapat ilmu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...