Thursday, April 21, 2011

Kekasih hati aku nak kawen ngan orang lain...sobs3 :'(


Hoops!!
tersilap tulis tajuk laks..heee
ade typing error disitu ya. ish, ape lah keyboard neh.
jadi betul2 baru tau kang!!



kenal tak ustaz amirul??




haaa!!!
sape eh??? hihihihihihihihihi
nak buat saspen sikit. *sila buat2 muke saspen*
ok. aku tau, xsaspen sangat p0ng.




ok lah, meh aku tunjuk lelaki pujaan aku malaya







ashraf muslim.

Tahniah untuk ashraf dan bakal tunang ye kerana bakal melangsungkan pertunangan pada 23 april nie dan akan berkahwin selewat-lewatnya tahun nie. alhamdulillah. elok la tuh. orang cakap tunang ni xelok lame2. orang cakap la, bukan aku ye. aku tolong sampaikan je. heee. tapi tu sume jodoh kan? insyAllah semoga berkekalan lah hendaknye ye. nanti doakan saya cepat kawen jugak tau. hahah! xdelah, aku gurau je ok. xterr......pikir lagi untuk ke arah tu. hahaks! ye ker??



herm, nak tengok tak sape yang berjaya mencuri hati si ashraf neh?


jeng jeng!





eh2! tersalah gambar pulaks.
*neh gambar aku kutip tepi longkang*
tapi bukan muke longkang ok.
muahahaha!



haaa. ni die bakal tunang si ashraf muslim. yang atas tu dah orang lain punye. hee. *perlu ke gi tau??*

namenye Noor Dayana.
doktor perubatan ok.



adios!


Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

cik fza said...

ramai tunjuk gambar tu.
betul ke?
xpa lar fahrin ahmad free lg :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...