Thursday, April 7, 2011

BIAR CANTIK DALAM DAN LUAR


Tanye je mane2 perempuan, mesti semua nak muke cantik.
ye dak?
tanye aku pun 
memang aku nak cantik. heee..
btw. aku tetap bersyukur dengan ape yang aku ade dan siapa aku. ;p

erm, cantik ni subjektif.
kalo kite cakap cantik tapi xsemestinya orang lain cakap cantik.
so masing-masing ade persepsi.

tapi bagi aku kalo cantik luaran je
dalaman tu busuk *i mean dari segi perangai la*
muke cantik pun jadi xcantik.

yela, mungkin die nampak perfect dari fizikal
hakikatnya.........Wallahualam.

macam-macam orang kan dalam dunia ni?
n nobody is perfect. rite?

*xde kaitan ngan hidup atau yang mati. just nak share2*
;p



sape cakap die xcantek?? meh sini aku nak hempuk.
tak pun kite bakor jer~


heeee =D


psstt..kalo kite diberi kelebihan yang orang lain xde,
jangan lupa ucap Alhamdulillah dan
jangan lupe bila2 mase saje Tuhan boleh tarik semua tu.
same2 lah kite renungkan.
 =D



Thanks for your reading love! =D

1 00 orang duk bersembang:

aleen aiden said...

hahah.jom bakorr ramai2! ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...