Wednesday, March 16, 2011

Ade sasape yang tak sabar nak kawin tak?

Assalamualaikum..

Waa...arini bangun awal k0t walaupun arini semua kelas aku dibatalkan. Alhamdulillah. wah2, banyak keje nak buat neh, basuh lampin anak2, buat sarapan untuk suami dan anak2, marking buku student, jaga mak abah, kemas rumah, masak2..wahh! ni lah keje2 aku untuk beberapa tahun lagi. huk huk ngah berangan nih. aku bukankah nak menggatalkan diri nak kawen awal2, aku pun xna kawen lagi la! banyak lagi komitmen lain yang perlu aku pikirkan. aku pun belum bersedia lagi nak ke arah tu. bia mase je yang tentukan. kalau ada jodoh ada la kan. jodoh pertemuan tu semua di tangan Tuhan, cume lambat atau pun cepat. kita sebagai hambaNya hanya mampu berdoa dan berusaha. dannn....insyAllah semoga die adalah jodoh aku dunia akhirat. apa2 yang mungkin akan terjadi aku akan terima. 

Hurm, cakap2 pasal jodoh2 ni. aku nak ucapkan tahniah kepada semua rakan-rakan aku yang telah mendirikan masjid baru2 ni. dan tahniah juga kepada Nur Atika, classmate aku yang akan melangsungkan perkahwinannya bulan 6 ni. semoga dipermudahkan segala urusan mu. ameen. xsangka die dah nak kawen. best nye kawen! T______T

Ok2. aku nak kongsi2 petua sikit untuk sasape yang mempercepatkan jodoh dan mencari jodoh yang terbaik. yela, ne tau kan ada yang xsaba2 nak kawen. ade ke??

nak tau petua nye? bace sini.Tips untuk cepat jodoh



hurm,
awak awak..



bile nak datang umah saye?



ha ha ha ha ha ha!
*gatal*




Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...