Thursday, February 3, 2011

Hurm, blog bertukar nama..

Assalamualaikum

Pengumuman untuk sasape yang ingin membaca. kalau xnak dengar sila tutup mata. yang sudi baca. mekasih banyak2 ye.
Ok. di atas sebab2 tertentu, hari ini, 2/3/2011 dengan sukacitanya 
saya telah menukar nama dan header blog saya. *eceh, skema pulak.*

dulu

sekarang. 

Sebab munasabah penukaran nama blog:

Nama yang dulu terlalu panjang.

Kita org malaysia kan, gune lah bahasa ibunda, baru betul. martabatkan bahasa ibunda kita. *ceh, bagus tak aku? hehheh*

Kenapa persimpangan hidup? sebab dalam hidup aku terlalu banyak persimpangan. dan di persimpangan tu,  banyakkk bende+orang yang aku jumpa dan lalui. pahit manis masam masin asam garam kehidupan telah aku tempuhi. dan masih ada baanyakk lagi persimpangan yang belum aku lalui. mungkin di persimpangan itu aku gagal untuk laluinya, mungkin aku berjaya untuk tempuhi. dan coretan-coretan kehidupan aku ini ada yang aku boleh kongsi2 kan. kongsi ngan sape n di mana tu? mesti la ngan sasape yang sudi mendengar coretan2 aku di blog ini. maka tercipta lah sebuah blog yang bernama Persimpangan Hidup, Afaf CyNofa.

Ha! pe bende alah Afaf CyNofa tu? pelik kan bunyi? so what? aku xkesah pun. Ok la, Afaf memang dah nama aku. nama aku simple je. simple pun sampaikan ada je lidah yang tergelincir dari landasan. itu xpe. ada yang cakap nama aku pelik. pelik kan? macam tuannya. eh? CyNofa tu pun nama aku gak. tapi singkatan dari gabungan nama2 aku. Siti Nor Afaf. cube baca nama yang aku yang kaler merah tu. jadik CyNofa kan?ha, tu la dia Afaf CyNofa.

sekian.



Thanks for your reading love! =D

3 00 orang duk bersembang:

farid fizi said...

smart je header baru..cool..!! tajuk pun mnarik..:P..suka2..:)

cikgu mata coklat said...

tenks.... =)

Redh Hder said...

hidup mmg byk simpang..pilih simpang yg betul ye cikgu mate coklat ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...