Sunday, March 27, 2011

duepulohdue tahun

Happy besday sayang !!!
*ucapan paling bermakna* heee...

Besday yg ke duepulohdue paling bermakna untuk aku bagi taun neh. Walaupun tarikh dah basi tapi totap bersemangat nak sambut jugak. Tenks untuk kengkawan aku yang sanggup bertungkus lumus dan berusaha gigih menghasilkan kek yang cantek dan sodap untuk aku. tenks mekna. memang ade bakat lah! alif sebagai driver beli barang barang kek. anis, untuk ketolongan kamu menjadi pembantu cef didapur. dan ijah kerana sanggup menyesatkan diri menaiki motor bersama anis untuk membeli barang kek. hahah. kesian no, sampai kene tegur ngan pakgad. terima kasih banyak banyak!!

happy besday 
*21 Mac*


potong memotong. xsabo sabo nak potong. lilin pun xsempat tiup.
haiyya !
*cube teka, sape paling bersemangat lam pics neh?
orang yang potong kek ke orang tepuk tangan tuh?*

sayang makk..hahah
*ijah. anis. mekna*

tenks untuk kek yg sodap..

mekna. yati

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ops! ops! nak tengok budak nanges tak??
hahaha




sape sape


jeng jeng











nape kak oii??
buat drama la pulakk....
yang pasti xde kaitan langsung nga besday aku.
siut! malu giless. xpenah penah nanges depan orang. ceh! 
rase time tu gak nak gie sorok muke kat lubang jamban.
huh!

.
.
.
.
.
.
tenks semua sudi hadir ke parti besday yang xberapa nak parti. erk. bole laaa..
tenks gak untuk semua yang mengwishkan besday
.
.
.
*erm, kan best kalo awak ade jugak. huhuh*




Thanks for your reading love! =D

4 00 orang duk bersembang:

cik bunbun said...

hehe happy befday! kempunan nak makan kek waaaaaargghhh! :P

Afaf CyNofa said...

@cik bunbun
tenkiu cik bunbun..heee ;p

Noriz said...

epy bufday dear... all d best in ur life

Afaf CyNofa said...

tenkiu akak..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...