Wednesday, February 23, 2011

Semakin hari semakin.....????

Ehem. ehem.
*ehemmmmmm*
heheh. tersakit tekak ckt.
arini rabu, 23 februari 2011. aku terasa nak merapu2.
lame dah rase tak merapu kat belog aku neh.

anda penah rasa tersayang tersangat kat sape2 tak??
heheh..
anda..... penah tak???
kat sape2 tu xkire lah sape2 pn, except family. 
yela, family tu sudah pasti memang kite sayang kan? kan?
maksud sy selain dr family. kawan, pakwe, makwe, tokwe, 
sape2 lah korang rase nak sayang.

hurm, kalau penah sila jawab persoalan saya kt entri tuh.
*ape kaitan laks ngan entri tuh. eh?*

Ok la. bia aku yg jwb dulu.
ada orang cakap 
semakin hari semakin sayang lah, semakin rindu lah. macam2.
hurm, ni kire macam soal hati la. eceh. feeling la pulak.
tapi kalau semakin sayang semakin apa pulak??

haa..ape2?
jawapannye anda sdiri yang tau.
tapi.....
kalau aku dah semakin sayang tu, 
aku akan cepat lagi mudah tacing kat orang tu. eceh.
betol. aku xtipu.
kadang2 bende kecik pun aku leh terasa.
even bende tu xpatut ditacingkan. aku tetap mudah tacing.
erti lain. aku sorang yang SENSITIF.
lagi2 ngan tetttttt. memang die da banyak bersabar ngan aku kot.
kadang2, die xde niat pun nak buat aku terasa ke hape.
tapi dah aku ni sorang yang sensitif. nak buat cane.
kadang2 la. ada gak la die buat aku terasa. 
tapi xpela. biasa la kan. aku pun slalu gak buat die terasa. banyak.
tapi yang penting aku sayang die n die sayang aku.
ceh, tui !
statement xleh blah. kah kah kah*
tahan. tahan. jangan terasa nak muntah ok!
hehehe T__T

ok dah. cukup untuk kerapuan arini.
heee

untuk apa cinta jika tidak sudi
untuk apa kasih jika tak memberi
mana ada cinta tiada rindu
mana ada kasih jika tiada sayang.
*petikan lirik lagu Cuma Kamu- Heliza*

Assalamualaikum.


Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...