Sunday, February 6, 2011

Rindu Lagi !!

tut tut tut tut..sms..tut tut tut tut..sms..tut tut tut tut..sms..tut tut tut tut..sms..tut tut tut tut..sms..nah, awak. lime skali gus sms saya sent kat awk.nak lagi?? ok,esok saya anta spoloh lagi ye. T___T . 
td ade orang cakap sekarang ni aku dah jarang sms ayat2 rindu kt die.
mak aihh, jiwang yuk!


Memang cik afaf tengah mode jiwang okay!
tiga2 entry aku sume tentang love2
xtau? scroll bawah okes. hihihi
wah3...
kene sampuk ke budak neh.
phew~

Sape2 yang ngah rindu-rinduan tu
Sms je la kat orang tuttttt....
tak semestinya utk PAKWE MAKWE je tau!
ni untuk tontonan umum OK!
xkesah la, utk bf/gf, kawan, mak, ayah, adk badik, adk angkat, abg angkat, kakak angkat,
 sume angkat lah.
senang2 anta je kat sume orang.
nak anta kat saya pun bole
no saye, 01.........opps! yang ini bukan utk tontonan umum ok! :) 
*pasan, xde sape nak no ko lah!*

psstt...pasan tak dah bape byk kali aku gune pakataan "OK" ?

j0m kite berSMS

Sy blh terima
kopi takde susu
Malam tanpalampu..
Roti tanpa madu..
Burger takde keju..
Tapi..sy tak leh
terima kalau..
SUNYI
takde SMS dr U..
___________________________
Klu sy jD
AiRmAtA. sY iNgiN
LaHiR dr mAtA Awk 
HiduP d PiPi Awk & 
mAti d BiBiR Awk.
tApi Klu Awk jD AirmAtA sY. 
sY X Kan mEnAnGiS
sBb sY X nKkeHiLaNgAn
awk.!
___________________________
Sahabat umpama
KOMPUTER.
awk ENTER dlm
hidup saya, saya
SAVE awk dihati,
awk FORMAT
segala masalah
saya & krn itulah
tak mungkin
saya DELETE
awk dr MEMORY
saya
___________________________

dah la ek, 3 je la ek. 
kalo nak baca yang best2 lagi tekan kat sini ek ==> SMS CINTA
___________________________
Kemaafan mungkin amat berat untuk diberikan kepada orang yang pernah melukai hati kita. Tetapi hanya dengan memberi kemaafan sahajalah kita akan dapat mengubati hati yang telah terluka.

{ semua SMS ni aku copy2 bolat2 kat SMS cinta (^_^) }


*yang ni untuk awak "mgenalimu 1keindahan..bergurau dgnmu,1 kbahgiaan..menyakiti hatimu,ku cuba elakkan..dan 1 pmintaanku,biar phubungan kita kekal berpanjangan"pewwittt......!!!heheheh

Sharing itu caring !  

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...