Monday, February 14, 2011

Aku atau Dia

Pilih aku atau dia?
cepat pilih !!
aduss, siyes aku terus blur bile semalam ada orang tanya aku soklan neh.
fuhh, mau tak terlompong-lompong aku memandang mamat tu.
aisehh.. memang aku xtau nak jawab ape. =.=

Erm, tau tak sape tanya aku soklan tu?
kalau aku g tau jangan jeles laks. pasti korang kenal mamat tu.
nak tau tak sape?

alaa...penyanyi ala2 korea tu. Nubhan. kenal???
haa...jangan jeles tau. semalam die datang nyanyi kat tempat aku.
siyes memang cute giles nubhan. pes time jumpa nubhan secara life.
terus terexcited terlebih!
kitorang memang sorak2 bagai nak giles time nubhan datang dekat kitorang.
tapi memang malang sebab xdapet nak amek gambar nubhan sebab xbwk kamera.
memang xrancang pun nak tengok nubhan nyanyi. 
yang best nye nubhan siap tarik sorang minah tu naik pentas. memang best, siap tarik2 tangan lagi.
wadus, kompem xleh penjam mata malam tadi.
aku? kenapa xtarik aku walahl minah tu dk dekat je ngan aku. huhuhu
memang jeles!
tapi naseb bek gaks xtarik aku. kalau tarik mau tak malu aku.
yela, dah pakai track suit+slipar jepun. segan wei.
*bior ati memang dah berkobar-kobar nak nek pentas gaks*

3 lagu je nubhan sempat nyanyi plus lagu terbaru die
"Aku atau Dia"
bole tahan gaks laa..

neh lagu barunya




psstt psstt....nk tanya ni, adakah aku ini orang yang terexcited terlebih???
pheww~

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...