Sunday, January 23, 2011

Ada budak jiwang dengar lagu neh.


6ixth Sense - Maafkanku


Hadirnya dirimu,
didalam hidupku,
Telah merubah segalanya

Dan telah aku lewati,
saat gelap hidupku,
Namun aku masih tak menyakini,
Diriku yang cuba menghapuskan,
Mimpi-mimpi buruk yang lalu

Inginku berlari,
dan menggapai hasratku
Apakah kau kan berlalu pergi,
Terkapai-kapai aku,
inginku membuktikan,
kejujuranku kepadamu,
Dan kini kusedari diriku,
Masih liar untuk dimiliki


Maafkanku,
Kerna mengingkari janji
yang terpatri dahulu padamu,
Maafkanku,
Atas kekurangan yang ada
pada diriku ini.

.....

haihh, dari malam sampai pagi rumate aku dk layan lagu jiwang,
semalam nak tido dah leleh, bangun pagi leleh lagi.
ja! (nama rumate aku tu ja) da lah wei, xmo dengar lagi ! 
layan la lagu avril lavigne lak.
(kui3, ari2 dengar lagu avril, xbosan ke??)

: back to the point
(ceh, cakap oram putis sikit)
ade part2 (lirik yg kaler pink tu) dalam lagu neh memang kene lah ngan 
batang hidung aku yang mancung nih 
xsemua part dalam lagu tu ada kene mengena ngan aku ok, 
aku xde saat gelap dalam hidup aku ok. semua cerah2.
hah, sape xtau, sile baca balik lirik lagu tuh.
(heheh, boleh lak nak paksa2 orang baca kan?)
hihihi

dah ! aku xtak nak sedih2 lagi.
entry2 aku yang lepas semua duk leleh air mata.
aku harap semuanya dah setel. ok !
sal bff aku,(utk sape2 yg xtau, bff tu best fren forever,bukan boy fren forever)
aku ase die da ok.
n sal aku lak, semalam dah masuk mahkamah, n aku telah mengaku salah
dan 'hakim' telah menjatuhkan hukuman gantung tak bertali
heheh, xde lah. tipu je. 'hakim' tu sayang aku tau, die xkan buat aku camtu tau.
(sila baca dengan versi gedik, keh3 =D)

aku tau, aku memang dah buat salah kat orang tu
so, aku nak jerit mintak maap kuat2 neh
sebab orang tu duk jaouhhh sangat2
heheh

ehem,testing2..1,2,1,2
:: AWAK !!
SAYA MINTAK MAAF BANYAK2 KAT AWAK !!!!!!!!
SAYA JANJI TAK BUAT LAGI.
OK !!

bye !
:)

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...