Friday, March 29, 2013

Sapa nak cantik?



Assalamualaikum wbt dan salam readers =)

Sedikit perkongsian pada hari ini.

Nowdays.. yg gelap nk putih, yang gemuk nak kurus, yang kurus nak gemuk, yang kedut nak tegang. Terlalu banyak sangat produk yang ada di pasaran sekarang. Petik jari, tup tap tup tap, boleh ubah segala-galanya. Untuk jangka masa pendek, memang ya. But, for a long term?? 

Sanggup kah korang nak kuruskan badan atau nak cantikkan kulit tapi terpaksa menelan pil setiap hari? selama sebulan, berturut-turut.. 1 month, dh berapa kos korang habiskan? and 1 month berapa biji pil yang ada tersimpan dalam perut korang? Kalau boleh hadam ok la, if not?? Yes, sesetengah produk memang berkesan, boleh kurangkan berat badan dalam masa seminggu, boleh putihkan kulit dalam masa tujuh hari. Tapi aku memang kurang yakin dengan produk2 yang kene telan pil2 bagai nih. My suggestion, better korang tanya doktor2, apa effect sekirang mengambil supplement mcm nih. Jangan kerana terlalu obses nak cantik, diri sendiri yang merana. Macam nih!

Pengguna ni bukan ambil apa2 jenis pil, cuma krim muka yang mengandungi bahan berbahaya. 
Jaga2 ladies.

Cakap banyak2 pon tak guna kan. Semuanya depend on urself, think wisely.

Selama usia aku duapuluhempat tahun nih, hanya satu produk skincare yang aku betul2 yakin. Kesannya, memang lah berkesan, tak aku nafikan produk lain pon memang berkesan. Tapi apa yang membuatkan produk ni sangat istimewa bagi aku, kandungan bahannya 100% diperbuat secara tradisional, ramuan herba2 asli macam minyak kelapa dara, minyak zaitun dan lemon citrus. 

Haaa...ni dia.. Nour Ain Skincare



This is LOCAL BRAND. So, segala kajian yang dijalankan untuk menghasilkan produk ini berdasarkan faktor iklim khatulistiwa negara ini dan pemakanan disini. Tambahan pula corak pemakanan kita berbeza jika dibandingkan dengan negara lain..sebab itulah produk Nour Ain ini amat berkesan pada kita yang tinggal disini..seperti kebanyakkan produk kecantikan lain yang menggunakan teknologi dan kajian di luar negara amat sesuai disana..tetapi agak kurang sesuai berikutan faktor cuaca dan pemakanan kita..bukannya menidakkan produk yang dihasilkan diluar negara..tetapi produk Nour Ain ini masih mengekalkan tradisi melayu lama yang mana menggunakan herba2 semulajadi untuk mendapatkan hasil yang terbaik bagi penggunanya..100% tidak menggunakan bahan kimia..sebab itulah hasilnya amat menakjubkan apabila dipakai secara berterusan.. tambahan pula harganya antara yang TERMURAH dalam produk kecantikan di negara kita.. Nak cantik tak perlu nak bajet mahal2 sampai ratus2 lebih sebulan, hanya RM50 pun dah cukup. 

oraitt...till we meet again.. 
Salam, lots of larf from me
♥_♥

Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...