Thursday, February 28, 2013

Nour Ain Beauty Care



Assalamualaikum wbt dan salam semua

Untuk yang sekian lamanya aku kembali menghapdet belog haprak nih. Seperti mana yang dah aku maklumkan kt blog ni, sekarang aku sedang berjinak-jinak dengan dunia perniagaan secara online. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Syukur. *ayat macam skema pulakk daa*
Okeh. Antara produk2 yang aku jual secara online ialah dress, peplum, long dress/maxi, jubah, abaya dan manyakk lagik. Dan yang paling aku suka ialah satu produk skincare nih. Sekarang kan dah macam2 produk skincare yang keluar.

Bila bercakap tentang produk skincare ni, pasti kita semua nak tahu 

"OK KE PRODUK NI?? "

Haaa...kalau tengok harga pun dah tau ok ke tak. Kalau siap artis jadi model memang la ok kan. Tapi tang harga tu, tak semua mampu milikinya. termasuk lah aku nih. Yang trial set pn dah cecah RM2**. Tapi, ada satu produk ni aku pakai memang puas hati. Harga pun memang ok! Trial set just RM50. Pernah dengar tak

NOUR AIN BEAUTY CARE

Produk ni memang bagus. Dijamin HALAL dan mendapat kelulusan dari KKM. Yang penting local brand dan diperbuat daripada herba2 terpilih gabungan daripada minyak kelapa dara dan minyak zaitun. Baunya memang wangi dan tanpa pengelupasan. Tak seperti beberapa produk skincare yang lain, untuk menampakkan kesannya kulit akan menggelupas dulu. 

Harga pun memang ok, Set Beauty 3 in 1 mengandungi Beauty Soap, Uv Foundation dan Night Cream, hanya RM50.

Sekarang dah 2 bulan aku still lagi dengan produk nih. Kalau boleh memang tak nak putus dah. Kalau dulu muka aku memang kering, kusam dan penuh dengan jeragat. Kulit muka ni rasa macam bersisik. Tapi sekarang, Alhamdulillah, memang puas hati. Kakak aku pun dah tegur berkali-kali, tengok perubahan pada kulit muka aku. Katanya, ini tak jadi nih, dia pun nak try gak, jeles tengok muka adiknya nie..heeeeeee. Si dia pun tegur, tengok muka semakin cerah. Katanya, dia pun nak try jugakk. *kembang satu tempayan* Haaa...lelaki pun sesuai pakai tau..

Antara yang best aku pakai dia punya UV foundation. Tak berminyak macam sesetengah produk. Tapi UV foundation yang ni memang best! Muka terasa lembab all day dan muka pun tak hangus. Kalau sebelum ni, muka aku memang pantang kene cahaya panas. Setengah jam berjemur pun memang hangus! 

Banyak lagi kelebihan produk ni yang nak aku kongsikan. Next entri yerr. Sekali dengan tips aku post. Okeh, kalau ada sesiapa yang nak mencuba produk ni, boleh contact saya yer.. Kalau ada sebarang pertanyaan tentang produk ni atau konsultasi jangan segan2 yer.. In sha Allah, saya akan membantus setakat mana yang saya mampu. Kalau berminat boleh sms 019 4344072 (afaf) atau pm page saya Nofaz DressUp. Sambil2 tu boleh la bershopping! Nak offer?? try pujuk2 tuan tanahnya, mana tau boleh dapat less kerr..heheheh

cikidout bebeh!
As-Salam...
Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...