Tuesday, January 8, 2013

Hangat-hangat tahi ayam



Assalamualaikum wbt. dan salam bersua kembali u'olls!

Hohoh. udah bejaman tak hapdet blog ni kan? Ada sapa sapa rindu saya tak??? Nak rindu saya buat apa kan? Maksud saya ada sapa rindukan blog saya tak?? terlebih sudahhhh..hihih
Kalau nak diikutkan hati perasaan jiwa raga neh, malas dah rasa nk berbelog, nak stop berbelogging. Tapi entah kenapa tetiba terdetik nak hapdet pulak dahh.. Sumpah, tak terniat pun nak hapdet. Tapi tadi tetiba ada seorang hamba Allah, mintak link blog. Aiyoo, tetiba terlupa link bloh aku apa. hahah :D Naseb tetiba ingat kembali (banyak pulak tetibanya). So, bila dah bukak blog sdiri, ghinduu rasa nak berblogging kembali. Tapi rasanya maybe aku tak seaktif dulu lagi. huhuk. (tak nangis pun)
Sebelum ni ada la jugak yang bertanya, aku tak blogging dah ke? Ada gak gitau, rindu nak tengok aku hapdet blog, ada jugak yang tetiba tanya pasal tutorial. Alamak! tutorial pun aku dah lupa. hihih. pasni kalo ada sapa sapa tanya pasal tutorial, maap la yer, den dah lup0 cano nok buet tutorial. ekau cari la sdiri.
Yang sebenarnya, hamba ni ada hajat besar untuk disampaikan. hihih. Ada udang disebalik batu upanya.. jeng jeng! Ok, sekarang ni aku sedang mencuba-cuba dalam online shopping. Macam syok jugak online shopping neh. Bagi sesapa yang berminat dengan pakaian ala-ala korean tu, boleh la usha2 page saya yer. Sekarang ni tengah promosi free postage untuk belian 3 item. Details selanjutnya, sila-sila lah sudikan diri untuk like page baru hamba ini..hihih. cikidout bebeh!
Nofaz DressUp 
(tetibo xtau nok lotak link cano)

peace yo!
Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...