Monday, November 21, 2011

Ngongek! ada jugak blog cegini view blog aku.



Salam semua!!
^___^

Ashane, udah lama aku tak hapdet blog haprak neh. Lagik haprak ase bila jarang-jarang hapdet neh. Naseb tuan blog tak haprak kang? *ok, lawak bodoh*

Hurm, nak buat macam mana, sem neh, schedule mata beruang panda mengadap laptop duapulohpatjam sehari. Asik-asik bertempek kat laptop, dah naik muak laptop neh dup mengadap muka aku. Yelah, esemen tak putusputus ada, tiaptiap minggu presenTENSION. Aku telan jugak kang asaimen neh! aigooo..

Balik kelas petang tadi aku terus bukak laptop kesayangan tahap cipan neh. Macam biasa sebelum memulakan operasi mata beruang panda di laptop, bukak dulu fesbuk, skodengskodeng blog. Pangg! Tetiba bunyi cicak terkejut. heheh. Takdelah bunyi cam tuh, eksyen je tuh. Aku yang terkejut bila tengok kat shoutmix box, ada jugak blog macam neh yang view blog aku.. adoiii....Bila aku view blog tuh pulak, Ya Allah, Tuhan...macam mana lah blog @#18sx$% view blog aku. ngekkkk...


Korang nak tengok ke blog tuh? Haaa! takpayah..Baik korang gie hampa sejadah baca Quran..heheh..aku pun sama..

bai!
Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...