Saturday, November 12, 2011

Cinta seteguh KLCC???



Salam semua!!

Ini adalah menara KLCC *macam lah aku je yang kenal*
Lambang kemegahan Malaysia.
Dua menara yang saling berhubung, berkongsi suka duka kesibukan kotaraya
yang sentiasa teguh terpacak.
ahh, tak pandai aku nak buat ayat-ayat puitis neh.
kelu lidah den.

Yang aku tau,
Walau seteguh mana pun KLCC neh, 
teguh lagi CINTA kami berdua yang akan kekal sampai bila-bila *tetiba pulak*
ngaaaa...
Aku bukan cinta pertamanya, tapi harapan aku adalah cinta terakhirnya.
Mudah-mudahan jodoh kami berkekalan. InsyAllah.
Apa yang diaturkan adalah yang terbaik.

Macam-macam kan kalo dah angau neh? Macam menara klcc lah, bagai bunga dengan kumbang lah, bagai pinang terbelah dua lah, bagai dunia ni dia yang punya lah, bagai bintang di tengah malam lah. Tapi walau apa pun cinta yang hakiki hanyalah cinta kepada Maha Pencipta, Allah SWT.

sekian

Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...