Friday, November 25, 2011

agaknya aku kene buat entri ceramah agama kut!



auucakk! heheh

Salam jumaat salam kerinduan semua!!
^__^

Aku neh memang taksah kan kalo tak bukak blog. Berbelog neh dah memang sebati dengan hidup aku. Okeh, bukan itu tujuan utama aku nak hapdet belog arini. 

Hurm, sejak kebelakangan neh, selalu pulak satu blog neh melawat aku. Apa yang dia cari pun aku tak tau. Tak kesah la kan sape sape nak datang melawat blog aku ni pun. Takde benda pelik pun kat belog haprak neh. Budak comel ada lah. pptuihh *macam kerang basi sepuloh taun jeh*

Belog aku neh memang untuk tontonan umum. Bukannya @#%18SXX%^&*. Tapi belog @#%18SXX%^&* tu yang slalu view belog. aihh....seram kaku jeh. Agaknya aku kene letak ceramah agama banyak-banyak kut. aigoo....

Ok lah. tu je nak gie tau..bai! (^_~)

Photobucket

Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...