Tuesday, May 10, 2011

pokus ok.


Assalamualaikum

Puh puh! manyak nyer habuk..puh puhhhhhh! ades, dah lame ase xberblog kan? dah berminggu-mingguan lah kut asenye. haihhh.....bile da lame xberbelog neh, ase xtau nak tulis ape laks. tetibe otak jadi beku terus tangan terus ta tau nak tekan hurup apeh.

Sejak dua bermenjak menjak neh memang aku bz lah tersangat sangat. misi aku sekarang ni bukanlah berbelog atau berfesbuk. bertwiter memang tak lansum lah. twiter pun xdak. sekarang ni ade banyak bende yang perlu aku fikirkan dan bende yang lebih penting yang mungkin merubah hidup aku kepada sesuatu yang baru.

herm! pokus utamaaaa aku adalah sebagai guru. ops. guru praktikal jer! xkesah la kan guru praktikal pun, sebelum nak naik atas mesti kene lalui yg bawah dulu kan? semuanya bermula dari bawah baru la leh merasa kenikmatan hidup neh walau pahit pun terpaksa kutelan. ceh! mudah mudahan semuanya akan berjalan dengan lancar. tapi pes time masuk kelas memang cuak giles. budak f4 ok. budak2 lagi besar dr cikgu, macam mane tu? tapi xkesah pun. nak jd cikgu xkire saiz OK! janji mantap! T______T

pokus kedua. berjimat cermat. vah! hutang lapuk. sampai sekarang xmenjadik jadik. tapi insyAllah la, i'll try. yelah tuh.

pokus ketiga. mantapkan lagi hubungan kami. dah, yang ni aku xnak cite lebih. privacy ok. yang penting kami saling yakin antara satu sama lain. kami dah janji, dan janji tu pasti akan terlaksana. dah stop! sebelum aku makin kejiwangan. nanti kang ade yang naik bulu betis. muahahaha....

pokus keempat. dah la ek! kalo manyak2 nanti cakap tak serupa bikin. tapi yang ketiga tu aku yakin dan pasti. all i am, all i'll be in this world is loving u...pewwittt!!!!



okeh! jumpa lagi minggu depan or bulan depan. 
yang pasti bukan taun depan.

bai!


Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...