Sunday, March 6, 2011

Tips nak hilang bad mood

Anda bad mood? stress? nak marah orang?

Aku ada cara nak bg ilang semua tu. hiraukan orang yang buat anda bad mud, biarkan. biarkan si luncai dengan labu2nya. biarkan die. lagi anda duk pikirkan orang tu, lagi buat anda stress+menyampah. biarkan die dengan hidup die. buat dekk je. haa, tips2 ni bole amalkan kalo korang dah sangat2 kritikal tahap gaban macam ibu kucing yang hilang anak. erk!

macam neh!
weiiouu!!

1. Cube senyum sorang2 depan cermin, smpai ke tlinga pun xpe. tengok senyuman anda yang maneh ting meleting tuh. syarat, jgn bg orang nampak. nt ade je orang jejak kaki kat tg rambutan.
 
tengok nih. kucing pun tau senyum.

2. Gayakan pose anda yang paling cun melecun boom gedebom tuh. mekap cantek2. yg laki gayakan kemacholan anda. hek3..pastu snap2 gmbar sdiri. ckp kt diri sdiri, kamu sorang yg cantek/hensem. maka dengan itu anda sorang yang syok sdiri~~kahkah!
cun tak shayee???

3. Tengok gambar2 kenangan, gmbar korang yg paling meletup skali. gmbr pakwe ke, makwe ke, tukwe ke..apa2 lah. kalo ak la kan, aku tengok semua gmbar2 anak2 ayam aku, eh2! anak2 sedara aku. xpun aku gmbar kucen aku. xpun gmbr si die. aku akan carik gmbr die yg paling lucu skali pastu letak kt dekstop laptop aku.  kompem2 aku akan dk sengeh sampai belakang telinga aku  sambil mengembangkan hidung aku neh. hahahahaha. aku suke!! *jgn marah ye awak, heee*
olololololololo.....tomei tomei nyo!

4. pasang lagu kuat2 pastu pakai bende alah yg melekat kat telinga korang tuh. karok beb!
info: memakai earphone/headphone dengan waktu yg lama dan bunyi yg kuat boleh menyebabkan gegendang telinga rosak a.k.a boleh jadik pekak. so, sila jangan amalkan slalu tips nih ok. heee..

5. kalo korang dah xtau nak buat ape. cube tarik napas panjang2 sampai terkentut. hooppss! keh3. xdela panjang sangat, lebih kurang 10saat cetu. pastu tenang2kan otak korang. lapangkan dada korang. suci bersihkan diri korang. beristighfar banyak2. insyALLAH, segala masalah akan selesai. ok?? hehehe..

tu je..
Assalamualaikum!



Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...