Monday, March 14, 2011

Semoga Allah tingkatkan kesabaran dan ketabahan aku

Hohoh

Tengah2 bizi mengalahkan semua menteri2 yg ad dlm Malaysia ni, sempat lagi aku hapdet blog neh. Ok. aku just nak luahkan prasaan aku yang kacaubilauharubiru macam tsunami nih. Dah berkurun ak xhapdet blog neh. eleh,bru 3 hari.

Sekarang ni, aku tengah memotivasikan diri aku untuk menabahkan dan meningkatkan kesabaran aku dalam menyiapkan semua asaimen2 aku yang bertimbunan lagi berlonggokkan. dah la streamix umah aku semakin slow giless. ngan kure2 laju kure2 lagi. Bole katakan keadaan aku sekarang macam neh..

penah tak anda rase seserabut neh??

xpe,rilek derr..tinggal minggu ni ngan minggu depan je. semua dijamin beres. yes! aku sorang yang kuat. ;p
Ya ALLAH, tabahkan dan kuatkanlah kesabaran aku sekarang ni..ameen...


psstt...korang pasan x, fesbuk skrang dah semakin lembap nk tnggu loding?
ke streamix umh aku yg slow giless?hurm......


susulan berita tsunami di jepun. klik sini

Assalamualaikum.




Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...