Saturday, March 5, 2011

Rasa nak muntah mengadap lappy neh!

Hye uols!

Maap ye para pembaca..den raso dah nak termuntah dah. 
menjelang subuh td sampai mlm,
mata aku betul2 gigih berusaha mengadap lappy. 
oh! adakah aku penat?? 
satu pertanyaan yang xpatut aku jawab. mesti la penat weii..
aku dah penat penat penat. bile semua ni nak selesai. asaimen aku? 
xyah cakap berlonggok-longgok, bertimbun-timbun. 

hoh! macam neh. *sumpah aku tipu*

minggu depan ade 2 nak kene submit plus test, 
minggu depan nuh lagi, ada 3 asaimen kene submit, 2 kene prizen. 
yang paling sy0knye, semua asaimen tu kene submit pada hari yg sm..
bagus tak? bagus tak?

adoii makkkk... anak makk dalam tahap kritikal nie!!
mari la amek anak mak balik kampung!!
*bukan aku yg cakap, budak neh yg tolong ckp..heh*

adakah aku stress? oh tidak! jgn stres jgn stres, cool cool. rilek derr.


Ok2, no stresssss...


tapi









aku rase macam nakk










telan je lappy neh!

adeyh lapo ler plak....huh.


Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...