Wednesday, March 9, 2011

Anda kene tag..sila jawab!

puh puh..
Ops.ops. anda bukan tersilap blog ye. ini bukan blog tok bomoh. cume lame ace ta hapdet belog bucuk neh.*padahal bru kemarin je*. da berhabuk cawan mawan kucen tok wan ngah mengawan. opocot. tercacur laks..mane ade kucen mengawan kat belog neh.

eh2, tetibe ase umur aku baru 2 taun. bukan ape tadi lam kls tetibe teringat nak jadik budak kecik balik. best kan? xyah duk susah2 pikir hal2 dunia mawi duniawi neh. *hobi dlm kelas: suke mengelamun*

herm. dah lame ase ta jawab tag neh. pusing pusing kat fesbuk kemarin, tgk ade orang tag wall. niat memang mls nak jawab. tapi disebabkan arini blurr ta tau nk hapdet ape, so aku jawab je laa.. kang merajuk lak si budak yg mengtag aku. mct0l. heee..meh tengok ape soklan2 yang perlu aku menjawab..

1. anda rasa anda hot??
ye ye. memang aku ngah hot sekarang. kat umah sewa aku nie
xdak air dr tadi ag.
panas2 weii..aku nak mandi!!

2. uplod gambar yang anda gune sekarang.
xpaham soklan. soklan xjelas. sekarang aku ad 3 gmbr,
 utk fesbuk, friendster, blog
xpela, aku uplod gmbr kt fesbuk aku ye.

3. cerita pasal gambar
itu gambar anak sedara aku. my farhana's.
alya farhana n aina farhana. cute kan??
macam makcik die. ngoh3 =D

4.kali terakhir makan ayam
hurm. hurm. 2 ari lepas.

5.lagu terakhir yang anda dengar
muhasabah cinta by edcoustic.
ceh. sedang memuhasabahkan diri nie. don play2.ngeh3..=D

6.apa yang anda buat selain menyelesaikan tag nie.
korek idong. eh! *sila jangan percaya, saye bohong*
heheh. ngah makan cucur udang. best2. nak? nak?

7.selain nama sdiri anda dipanggil ape
family: afaf, apah, mekpah, acik
kawan skolah: apah, cik pah.
budak umah sewa: afat
budak kelas: afaf, cikpah

8.tag 8 orang.
haiyak! 6 orang blh ea..heheh

4.ana
5.ain
6.anda

9. siapakan no1
orang yang mentag aku soklan2 neh.
kawan skolah aku. senior setahun dr aku. 
tapi same umur ngan aku. *nak jugakk bagi tau*

10. katakan sesuatu tentang no5
hihihh. naseb bek cukup ag 5.
ain tu besfren aku. ever n ever.
lap u ain!

11. orang no 3 berhubungan dengan sape?
pakcik yg kerja kat proton city. namenye pakcen.
alaa, tue sthun je kut dari aku.
bermakna......aku pun boleh dipanggil makcik jugak lah. hurm.
xbole2. jgn marah ye anis. name die husin. panggilan manje je tu pakcen.
heheh. jgn marah yek anis. nt nampak tue. hahah!

12.bagaimana pula dengan no4
comel. ade lesum pipit.
dak skolah dulu. kenal dr skol rendah ag.
best fren eva eva. lap u!

13. pesanan buat no6.
anda sorang yang cantek/hensem. ;p

14. kata2 cinta buat no2
i lap u..........mmuaaahhh!

15.adakah no7 n no8 mempunyai persamaan?
adoih. manyak nye soklan.
ye ye. dua2 takde lam senarai. ngeee

16. berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no1
name die faizatul hasni. 
aku panggil mekt0l.
stdy kat unimas. nt kem salam kat awek shaye ek.kih3.
*ntah kenal ke idak. ;p*
orangnye sengal sengal
cute itu penting*sila jgn kembangkan idong anda*

17.persamaan antara kambing dengan lembu.
due2 ta pandai bace ABC

18.perasaan ketika jawab soklan ni.
bile nak habes nie...penat lol. ;p

19.adakah anda tau rizman tu sengal?
buat2 tau lah. sape rizman tu? nt kem salam kt die ek.ngee =D

20.Gay or Less
due2 tak!
ade jugakk soklan ceni....



da abes.......
yang kene tag tu. kalo ase nak jawab sila sila lah ye.
kalo ta nak, sila jawab ngan tukang buat soklan nie. kenal ke?
heheh. aku pun xkenal.

Ok. aku chaw dulu.

bye!



Thanks for your reading love! =D

0 00 orang duk bersembang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...